حس برتر

حس برتر

چند روز پيش توي روزنامه خوندم ك بچه هاي تئاتر عروسكي بيرجند رتبه اول كشوري رو آوردند. وقتي اين مطلب رو خوندم دلم حال و هواي پارسالو بجنوردو تئاترو كرد.

واسه همينم تصميم گرفتم راجب سوتي هاو ادا بازي هاي بجنورد توي وب پست بذارم تا خاطراتمون براي زهراو ببعي هم زنده شه و سارا هم ك اگرچه با ما نبود اما اينقدر براش تعريف كرديم ك همه رو از بره.

هميشه و هميشه اينو گفتم اما بازم ميگم ك مسافرت بجنورد قشنگ ترين مسافرتي بود ك توي تموم زندگيم رفتم الان دگ احساس ميكنم اردو هاي يك روزه رو دوس ندارم فقط مسافرتاي چندشبه و البته خارج از استان.

هيچوقت نخواهد رسيد ك من، آقاي ب(ك البته اسم هاي مستعار زيادي رو بهش نسبت داديم مثل: فلفل، حس برتر و...) و بچه هاي تئاتر قاين والبته لهجه ي باحالشون، سركار گذاشتن پسر خبرنگار مازندراني، آقاي شريف، سوتي ضايع ريحانه، چايي ك فلفل بهم تعارف كرد،  تيكه پروندناو كل كل كردن با پسره ك توي باباامان مغازه داشت ك بعدش نيلو با كله رفت تو ميله مغازشو آبرومونوبرد رو فراموش كنم. اما درمورد خانم كياني( مربي كار) ك هنوزم معتقدم تعادل رواني نداره.

نميدونم الان فلفل كجاست و چيكار ميكنه اما هر كجا ك هست آرزو ميكنم هميشه براي اطرافيانش حامي خوبي باشه همونطور ك توي سفر 5 روزه بجنورد براي ما حامي خوبي بود.

اگ بخوام تموم ماجراهارو بگم فك نميكنم تا دو روز دگ تموم شه.

اما در آخر بايد بگم ك خيلي خوشحالم ك تئاتر با همه ي سختي هايي ك داشت و عذابايي ك باعث شد بكشيم، پايان خوبي داشت. بوسه

 

 



نظرات شما عزیزان:

sara
ساعت15:15---7 شهريور 1392
he he he he he y lahze qiyafeye honeye ro tasavor kardam moqe tarof kardan chayi ta 2saat roo zamin qalt mizadam age oon moqe oonja miboodam bayad miyamadan sare khakam b jaye esteghbal azam!!
پاسخ:بيشين بينيم بابا. ن خيرم اصلا قيافم ضايع نبود فقط خجالت كشيدم همين!!!
پاسخ:he eh eh eh eh eh he he he he he he he he he he he h eh eh eh ehe h eh eh eh eh e akh delam dard gereft

پاسخ:کوفت!!!


zahra
ساعت9:32---7 شهريور 1392
به نظر من قشنگترین اتفاقات بجنورد مال تو و فلفل بود مخصوصا اون موقعی که بهت چایی تعارف کردو سرخ شده بودیو قند تو دلت آب میکردن


یا اون رانی هایی که mojgan برداشته بودو آبروی مارو جلوی فلفل برد..آخ که دلم میخواست اون لحظه خفش کنم!!!


خیلی کار اشتباهی کردین که امسال تو وببعی تو گروهمون نیستین چون از ین مسافرتا زیاد داریم
پاسخ:آره جان تو. ب دوبار ك قند تو دلم آب ميكردن داشتم ميمردم ك چرا اين آدم بايد ب مني ك هندزفري تو گوشمه چايي تعارف كنه و ب شما دو نفري ك دوطرفم نشستين هيچي نگه!!!
هنوز ك هنوزه نتونستم جواب اين سوالمو بقيه سوالايي ك ب رفتار فلفل با من مربوط بود ج بدم
برام معما شده!!!

پاسخ:ولی حالش یه همون یه باره یه بار میشه خاطره بار دوم میشه خوش گذشتن بار سوم میشه تکرار بار 4 عادی میشه!!!


یگانه
ساعت10:43---6 شهريور 1392
سلام
وبلاگ قشنگی دارین خوشم اومد
منم یک وبلاگ دارم
خوشحال میشم بهم سر بزنید .
www.aroosak-tanha.loxblog.com


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:,

] [ 16:50 ] [ من و رفقا ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه